Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 30 Jan 2025 10:38:32 +0200

Tere!

Kastre Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2411201/31384 
aadressile Tartu maakond, Kastre vald, Melliste küla, Poka tee 21 (Elamu) ja 
soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Mahasõidu rekonstrueerimine Transpordiameti 
teelt

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27251212>  (menetlus nr: 
467664), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 10.02.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kastre Vallavalitsus) või menetleja (KALVER KÜNNAPUU) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister